Den Haag - Bis bald! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Mil - WaarBenJij.nu Den Haag - Bis bald! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Mil - WaarBenJij.nu

Den Haag - Bis bald!

Door: Marieke van Mil

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Februari 2013 | Nederland, Rotterdam

Auf Wiedersehen Den Haag! Bis bald! Tschüss!

Ja, het is tijd de boel in te pakken en op te ruimen. Gelukkig niet zonder de hulp van lieve papa, die morgen de boel komt ophalen. Heen en weer van en naar Den Haag en dan zit ik voor een kleine twee weken weer even op de oude vertrouwde leren bank van paps en mams.
Gelukkig ben ik geen 15 meer en kon ik gister nog wel even goed feesten! En ja, daar is bewijs van over (zie de foto's)! Er was zelfs nog een speciaal alfabet voor me geschreven! Maak je borst maar nat:

A voor Avontuur, dat zullen de komende maanden zeker zijn
B voor Bratwurst, daar ga je veel van eten
C voor Chardonnay, jij houdt wel van een wijntje op z'n tijd
D voor Duitsland, geen Nederland meer
E voor Eigenwijs, dat ben je zeker
F voor Flirten, goed flirten daar met de Duitse mannen!
G voor Geil, dat was je wel in je dirndl
H voor Happy, want jij bent het zonnetje in huis
I voor Intelligent, dat moet je wel zijn om jouw studie te doen
J voor Jägermeister, alleen als die ijs- en ijskoud is
K voor Kut, dat heb jij :)
L voor Lekker, zie de G
M voor Marieke, dat is je naam
N voor Neuken, op z'n Duits!
O voor Ondernemend, jij houdt niet van stilzitten
Q voor Quantummechanica, hiermee kan je op subatomair niveau bij ons zijn en in Duitsland
R voor Rostock, jouw nieuwe thuis voor de komende maanden
S voor Schnapps, Duitse delicatesse!
T voor Toekomst, daar denk je aan met deze stage
U voor Uitzinnig, rare uitspraken en dansjes zijn jou niet vreemd
V voor Vrienden, die zullen je missen
W voor Wiedersehen, want gelukkig blijf je niet voor eeuwig weg
X voor Xenofiel, je houdt van andere culturen leren kennen!
Y voor Youtube, wij verwachten filmpje van jou op internet
Z voor Zie je over paar maanden!

Wat zal ik zeggen... bold but beautiful?! ;)
Ik dacht alleen dat het alfabet 26 letters had. P voor Precisie?
Heel lief en leuk afscheid met nog een dikke fles Chablis toe! Ik mag van geluk spreken met zulke mensen om me heen :).

Maar goed voor vandaag is het tijd de wijn en bier uit m'n systeem te knallen door de verhuisdozen maar eens te vullen! Es ist Zeit um zu ziehen!

Tschüss liebe Freunde! En nogmaals bedankt voor een hele leuke avond gister! Ik ga jullie stuk voor stuk verschrikkelijk missen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Hee allemaal! Ik ben Marieke en 19 jaar en ga in maart op uitwisseling naar Rostock, Duitsland! Hier kan ik met jullie delen wat ik in Rostock doe en waar ik nog verder naar toe reis. See you online! Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 6656

Voorgaande reizen:

06 Maart 2013 - 31 Juli 2013

Rostock, ich komme gleich!

Landen bezocht: