Vorbereitung Vorbereitung... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Mil - WaarBenJij.nu Vorbereitung Vorbereitung... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marieke Mil - WaarBenJij.nu

Vorbereitung Vorbereitung...

Door: Marieke van Mil

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Februari 2013 | Nederland, Rotterdam

Het is nog flink wat geregel zo'n exchange, maar het lijkt nu dan toch allemaal samen te komen! Erasmusbeurs, huisvesting, vakken kiezen, formuliertje hier, formuliertje daar, o en had ik al vermeld dat ik ook nog even uit Den Haag moet verhuizen!
Nog een maandje en we zijn onderweg! Seriously can't wait!

Liefs Mariek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Hee allemaal! Ik ben Marieke en 19 jaar en ga in maart op uitwisseling naar Rostock, Duitsland! Hier kan ik met jullie delen wat ik in Rostock doe en waar ik nog verder naar toe reis. See you online! Marieke

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 6607

Voorgaande reizen:

06 Maart 2013 - 31 Juli 2013

Rostock, ich komme gleich!

Landen bezocht: